April,1 2023
Client Service School in Warsaw
Як працювати з клієнтами у якій країні ти б не був
Ціна: 1220 злотих
Реєструйся прямо зараз! Залишилось всього декілька вільних місць
Персональні дані, які ви залишаєте на сайті, обробляє команда центру підтримки підприємців Дія.Бізнес, щоб надати зворотний зв'язок та інформувати про новини, відповідно до Повідомлення про обробку персональних даних.
Це одноденна програма, де ви дізнаєтеся про найкращі практики створення довгострокових відносин зі своїми клієнтами, щоб вони поверталися до вас, направляли вас і не могли уявити своє життя без вашого бізнесу. Ви дізнаєтеся, що роблять такі компанії, як Disney, RitzCarlton та інші, щоб постійно дивувати своїх клієнтів і співробітників.

Ця програма для власників чи керівників компанії, які надають послуги або мають виробництво. Ця програма для компаній і бізнесів, які хочуть дізнатися, як працювати з існуючими клієнтами замість постійного пошуку нових клієнтів.
10:00–11:30
10:00–11:30
Модуль 1.
Чим очікування клієнта в Європі відрізняється від очікування клієнта в Україні. Що проходять психологічно українські клієнти, які є за кордоном, і чим це відрізняється від існуючих клієнтів у Європі. Чому деяким здається, що сервіс хороший, деяким - ні. Як зрозуміти, що таке сервісна планка.
11:30–11:45
11:30–11:45
Кавабрейк
11:45 – 13:15
11:45 – 13:15
Модуль 2.
З чого почати піднімати рівень сервісу (рівень роботи зі своїми клієнтами). Як залучати співробітників? Прості стандарти високосервісних компаній, які втримають вам клієнта. Що можна казати, що не можна казати у будь-якому виді комунікації (онлайн, офлайн).
13:15-14:15
13:15-14:15
Перерва на обід
14:15-15:45
14:15-15:45
Модуль 3.
Як налагодити всю систему роботи з клієнтами так, щоб вони були приємно вражені вами, рекомендували і залишалися.
15:45–16:00
15:45–16:00
Кавабрейк
16:00–17: 30
16:00–17: 30
Модуль 4.
Як диференціювати себе на ринку з клієнтами, яким завдання незручності або клієнтами, які незадоволені іншими бізнесами.
Хто веде інтенсив?
Anastasia Vladychynska
International Customer and Employee Experience Consultant
is a US Certified Customer Experience Consultant, founder of Vladychynska Consulting, and professor at Kyiv Mohyla Business School. She helps top tier brands keep their customers through reinventing their employee and customer experience so that they can disrupt their industries. Anastasia has worked with McDonald's, MaxMara, KENZO, BNP Paribas bank, Jabil (Fortune 500) and others with her simple system to revolutionize their company’s customer and employee experience. Her methodology covers everything from strategy to culture to help them through their company Service Transformations. Anastasia’s customers generate an average of 20-30% more profit after implementing her simple methodology. Today Anastasia is helping her 100 girlfriends who had to flee Ukraine, with accommodation, jobs and support. Anastasia has been featured in Forbes, The Authority Magazine, TickerNEWS, AllBusiness, Good Day Arizona, Good Morning Washington and countless podcasts. She has spoken to businesses in NYC, Brussels, London, Kyiv and even India. Her latest speech was for the New York Institute of Technology
April,1 2023
Client Service School in Warsaw
Як працювати з клієнтами у якій країні ти б не був
Ціна: 1220 злотих
Реєструйся прямо зараз! Залишилось всього декілька вільних місць
Персональні дані, які ви залишаєте на сайті, обробляє команда центру підтримки підприємців Дія.Бізнес, щоб надати зворотний зв'язок та інформувати про новини, відповідно до Повідомлення про обробку персональних даних.